تعمیر درب برقی

Wiki Article

همچنین در بخش سوابق اجرایی شرکت، رزومه کاری شرکت در زمینه فروش و نصب درب اتوماتیک را نیز مورد توجه قرار دهید.

کرکره های برقی به عنوان یکی از ابزارهای مهم در امنیت و زیبایی مغازه ها شناخته می شوند. در این مقاله، به بررسی انواع کرکره برقی مخصوص مغازه ها، قیمت ها، و روش های نصب می پردازیم. کرکره های برقی معمولی از جنس های مختلفی ساخته می شوند و با توجه به نوع فعالیت مغازه و شرایط آب و هوایی منطقه، انتخاب می شوند. کرکره های برقی توبولار با سیستمی که مانند لوله است عمل می کنند، برای مغازه هایی که نیاز به امنیت بالا دارند، مناسب می باشند. این نوع کرکره ها علاوه بر امنیت، قابلیت ایجاد زیبایی در پنجره های مغازه را نیز دارند و به عنوان یک گزینه مطلوب در نظر گرفته می شوند.

این تیغه ها همچنین به عنوان کرکره پنجره و بالکن استفاده می شود.

پیش از هرگونه تلاش برای تعمیر درب کرکره ای در تهران ، می‎توانید با متخصصان آتی دُر که تجربه و سابقه فراوانی در این زمینه دارند، مشورت کنید. برای درخواست تعمیر کرکره برقی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

این درب ها عایق صدا هستند و برای برقراری آرامش در فضا مورد استفاده قرار می گیرند. تعمیر درب اتوماتیک باید به دست متخصصان این کار انجام شود.

در برخی از فروشگاه ها به دلیل متصل بودن درب ورودی آن ها به هم، استفاده از این مدل درب ها متداول می باشد.

موتور ساید رول آپ برقی به عنوان یکی از بهترین نوع موتورهای درب کرکره ای شناخته می‌شود.

اما در ساخت درب اتوماتیک سنسورهای نوری و حرکتی بسیاری به کار می روند که به فایل های الکتریکی وصل بوده و مصرف برق بالایی ادامه پست دارند و به همین خاطر این مدل درب اتوماتیک نه تنها هزینه خرید کمتری دارد، بلکه هزینه استفاده از آن در طولانی مدت نیز به صرفه تر خواهد بود.

درب نیمه اتوماتیک و دستی درب‌های ضد دود، ضد حریق، درهای فرار، ضد سرقت و نیمه سنگین از درهای خاص هستند که متناسب با نیازهای مختلف ساخته می‌شوند.

انتخاب اندازه مناسب برای دربهای اتوماتیک علاوه بر افزایش بازده‌ کاربری آن، می‌تواند المان‌های زیبایی و معماری را نیز در بربگیرد.

درب اتوماتیک اتوبوسی نیز به صورت دستی باز و بسته می شود و استفاده از آن ها در مکان هایی که عرض چاهک کمی دارند، بیشتر انجام می گیرد.

انواع درب با توجه به ویژگی‌های خاص خود نیاز به فضای استانداری جهت نصب و تعیین محدود‌ه‌ی باز و بسته شدن درب دارند.

از بهترین اختراعات مدرن بشر در صنعت درب‌سازی از گذشته تاکنون، طراحی و تولید انواع درب اتوماتیک بوده که در ساختمان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سبک از درب های اتومات، در مکان‌های بسیاری به کار می‌روند و عبور و مرور را برای افراد ساده‌تر خواهند کرد.

اغلب ایراداتی که منجر به تعمیر درب رول آپ می‎ شوند، از موتور، تیغه، رسیور، فتوسل و یا شفت ناشی می‎شوند. بنابراین برای تعمیر احتمالا با تعویش یا بررسی این قسمت‌ها، مشکل به کلی حل می‎شود.

Report this wiki page