آی پی پنل

Wiki Article

اصل هدف بنده این هست که بنده مشتری رو با نام کاربری یا همون کد مخصوص خودم جذب کنم و بابت هر بار استفاده و شارژ پنل خودش، درصدی به من برسه و کاری با قسمت پشتیبانی پنلش نداشته باشم،

این مسیریاب‌ها به عنوان مرزهایی بین شبکه‌ها عمل می‌کنند و بسته‌های داده را از یک شبکه به شبکه دیگر انتقال می‌دهند تا به مقصد نهایی برسند.

۰ ۰ نیما ۹:۵۷ ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ من حدود یک سال هست که از فراز اس ام اس استفاده میکنم. ولی واقعا هر ماه اختلال داشتند و ترجیح میدم عوض کنم به یک سامانه دیگه

بانک شماره تلفن همراه بر اساس نوع اپراتور (ایرانسل، همراه اول و …)

هنگامی‌که یک بیزینس یا فرد بخواهد برای اخذ نمایندگی ارسال پیامک انبوه اقدام نماید، پیش از هر چیزی لازم است دقت کند و آن‌چه را که مطابق با خواسته‌های او در جهت تبلیغات و بازاریابی هدفمند است مشخص کرده و بر اساس آن به خرید پنل پیامک بپردازند چرا که پس از خرید نمی‌توان کاربران و یا خطوط اختصاصی را آسان به سامانه‌ای دیگر انتقال داد.

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید.

متاسفانه سورس های رقیب آی پی پنل قادر به ارائه این امکانات نمیباشند.

یکی از جواب های سوال مزیت و برتری ای پی پنل چیست ، میتواند ارائه خدمات پشتیبانی جامع و دائمی باشد.

امروزه تبلیغات در هر کسب و کاری حرف اول و آخر را میزند. هر کارفرما و یا پنل پیامک صاحب کسب و کاری میداند که بدون تبلیغات پیوسته، آینده خوبی برای کسب وکار وجود نخواهد داشت. یکی از ارزانترین و در عین حال مفید ترین روشهای تبلیغات کسب و کار ها، روش تبلیغاتی پیامکی است.

متأسفانه بعضی جاها واضحه که کسی که کامنت گذاشته، یکی از کارمندهای همون شرکت پیامکی بوده! از ادمین محترم این سایت خواهش می‌کنم چنین کامنت‌هایی را تأیید نکنند تا کاربران راحت‌تر بتوانند از تجربیان کاربران واقعی استفاده کنند. سپاس فراوان از مطلب خوبی که منتشر کرده‌اید.

از آی پی پنل چه استفاده‌هایی می‌شود؟ معرفی امکانات سورس ippanel

ارسال یاداوری‌ها، تبریک‌ها واخطاریه‌ها به‌صورت اتوماتیک

البته! استفاده از چند آی‌پی بر روی یک سرور دارای مزایای زیادی است: ۱️⃣ افزایش امنیت: با داشتن چندین آی‌پی، می‌توانید لایه‌های امنیتی را تقسیم کنید و از هر آی‌پی برای مسدود کردن تهدیدات امنیتی استفاده کنید. اگر یکی از آی‌پی‌ها مورد حمله قرار گیرد، ترافیک مخرب به سایر آی‌پی‌ها در معرض خطر قرار نخواهد گرفت. ۲️⃣ بار توزیع شده: با توزیع بار بین چند آی‌پی، سرور به خوبی می‌تواند درخواست‌های مختلف را پردازش کند. این باعث افزایش ظرفیت و عملکرد سرور می‌شود و مانع از بروز مشکلاتی مانند اختلال در عملکرد یا کاهش سرعت می‌شود. ۳️⃣ مقاومت در برابر خطا؛ با داشتن چندین آی‌پی، اگر یک آی‌پی ناپاسخ دهنده شود یا در معرض خطا قرار بگیرد، سرور هنوز قابل دسترسی خواهد بود، زیرا درخواست‌ها به آی‌پی‌های دیگر توزیع می‌شوند.

در ادامه هر دو روش ثبت نام را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید در این سامانه ثبت نام نمایید.

Report this wiki page